Vanliga Frågor (FAQ)

HUR SNABBT KAN NI SVARA PÅ MIN FRÅGA?

Vi besvarar meddelanden och e-post i den ordning vi får dem och svarar inom 24 timmar efter att vi har tagit emot dem.

KAN JAG ÄNDRA MIN LEVERANSADRESS EFTER ATT BESTÄLLNINGEN ÄR GJORD?

När en beställning har gjorts kan leveransadressen inte ändras. Vårt leveransteam behandlar beställningar inom 1-5 arbetsdagar. Om du vill ändra leveransadressen kan du kontakta oss inom 24 timmar efter att du gjort beställningen på info@nyska.se eller ringa oss på +31 6 10588864 med ditt namn och beställningsnummer. Vi kommer att göra vårt bästa för att uppdatera din adress innan beställningen skickas.

Observera att vi inte kan garantera att ändringar kan göras, särskilt om beställningen redan har behandlats eller skickats från vårt lager.

HUR LÅNG ÄR BEHANDLINGSTIDEN?

Vi strävar efter att behandla och förbereda din beställning inom 1-5 arbetsdagar efter att den har gjorts. Även om många beställningar behandlas inom 24 timmar kan behandlingstiden förlängas till upp till 5 arbetsdagar under perioder med hög beställningsvolym.

ALLMÄN FRAKTINFORMATION:

Vårt lager är öppet måndag till fredag, exklusive större helgdagar. När din beställning har gjorts kommer den att behandlas inom 1-5 arbetsdagar. Efter behandling levereras beställningen vanligtvis inom 1-5 arbetsdagar, beroende på din plats.

Tack för ditt tålamod medan vi arbetar med att uppfylla din beställning.

KOMMER MIN BESTÄLLNING I ETT ENDA PAKET?

Beroende på storleken på din beställning kan du få separata paket som kan anlända med 1-2 arbetsdagars mellanrum.

SLUT PÅ LAGER/RESTNOTERADE PRODUKTER:

Om någon av dina varor är slut i lager kommer vi att skicka ett e-postmeddelande för att informera dig om när vi förväntar oss att kunna skicka varorna. Om varorna inte förväntas vara tillbaka i lager inom två veckor kommer vi automatiskt att återbetala inköpspriset för dessa varor.

JAG HAR FÅTT EN SKADAD VARA, VAD SKA JAG GÖRA?

Vi beklagar att din leverans inte kom fram i perfekt skick! Vänligen kontakta oss med ditt namn och beställningsnummer för vidare hjälp.

HUR KAN JAG SPÅRA MIN BESTÄLLNING?

Gå bara till länken Spåra min beställning i huvudmenyn på hemsidan eller i sidfotsmenyn och ange ditt spårningsnummer för att se var ditt paket är. Om du behöver ytterligare hjälp är vi alltid redo att hjälpa dig.

VARFÖR FUNGERAR INTE MITT SPÅRNINGNUMMER?

Ofta fungerar spårningsnummer endast på inrikes beställningar. Om ditt spårningsnummer inte fungerar, vänligen meddela oss så att vi kan säkerställa att dina varor skickades korrekt.

HUR LÅNG TID TAR DET ATT FÅ MIN BESTÄLLNING?

Detta beror på var din beställning ska levereras och hur nära det är vårt lager. Vår tidsgräns för beställningar är 00:00 CET. Beställningar behandlas inom 1-5 arbetsdagar. Leveranstiden är 1-5 arbetsdagar (måndag till fredag). Totalt sett får du din beställning 2-10 dagar efter att den har gjorts. Leveransdetaljer inkluderas i ditt bekräftelsemail.

VILKET FRAKTBOLAG ANVÄNDER NI?

För våra svenska kunder använder vi PostNord.

KAN JAG RETURNERA MIN PRODUKT?

Vi strävar alltid efter att våra kunder ska älska våra produkter, men om du behöver returnera en beställning hjälper vi dig gärna. Skicka ett e-postmeddelande till oss så diskuterar vi processen med dig.

HUR LÅNG ÄR RETURPERIODEN FÖR PRODUKTER?

Vi accepterar returer inom 14 dagar.

HUR FÅR KUNDERNA RETURSEDDELN?

För returer (inklusive klagomål): Vänligen kontakta oss så att vi kan e-posta etiketten till dig. Allt du behöver göra är att ladda ner och skriva ut etiketten. Observera att fraktkostnaderna är kundens ansvar.

För defekta produkter: Vänligen kontakta oss så att vi kan e-posta etiketten till dig. Du behöver bara ladda ner och skriva ut etiketten.

I VILKET SKICK MÅSTE PRODUKTERNA VARA FÖR ATT KUNNA RETURNERAS?

Alla produkter måste returneras i samma skick som de mottogs (i originalförpackningen och oanvända).

HUR MYCKET ÄR RETURAVGIFTEN?

Vi har ingen returavgift.

VEM STÅR FÖR PORTOKOSTNADEN?

Vid defekta produkter täcker vi dessa kostnader åt dig. För alla andra returer (inklusive klagomål) måste du dock stå för de faktiska returkostnaderna.

För vidare frågor, vänligen kontakta oss på:

Adress: Betuwehaven 8, Nieuwegein, Utrecht, 3433 PV, Nederländerna
E-post: info@nyska.se
Telefon: +31 6 10588864

Organisationsnummer: 82232393
Momsregistreringsnummer: NL862386780B01
Företagsnamn: GT Ecom B.V.
Butiksnamn: Nyska

Öppettider:
Måndag - Fredag: 06:00–20:00 CET
Lördag - Söndag: Stängt
Helgdagar: Stängt